Често задавани въпроси

Мога ли да върна/заменя закупена стока?

Можете да върнете или замените стока до 14 дни след получаване. Условието за замяна е стоката да бъде в оригиналната си опаковка, да не е използвана и да се предостави касова бележка от покупката.

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не е задължително. Можете да пазарувате и като „гост“. Разбира се, за предпочитане е да имате регистрация, тъй като по този начин няма да попълвате всеки път данните си за доставка и улеснявате нашите оператори. 

Оригинални ли са продуктите, които предлагате?

Да. Ние сме уважавана фирма със 100% гаранция на качеството. lacabine.bg е запазена търговска марка на "Мястото" ООД.

Колко струва доставката?

Доставката за всички поръчки над 99 лв. е изцяло за наша сметка. За поръчки под тази сума доставката е 4.90 лв. до офис на Спиди или Еконт и 4.90 лв до желан от вас адрес.

Кога ще получа поръчката?

Всички поръчки направени до 16:00 ч. се доставят на следващия работен ден. Изключение правят поръчки, направени в събота, тъй като Еконт и Спиди не разнасят пратки в неделя. За повече подробности, моля прочетете в раздела ДОСТАВКА.

Правите ли доставки в чужбина?

Не. Доставки извършваме само в рамките на България.

С коя куриерска фирма работите?

Пратките се изпращат с куриерски фирми Еконт и Спиди.

Как да съм сигурен/a, че поръчката ми е приета?

Ще получите имейл с потвърждение, че поръчката е приета успешно. Когато бъде обработена и изпратена, ще получите втори имейл от нас с код за проследяване на пратката.

Може ли да добавя продукт към вече направена поръчка?

Да, можете да добавите продукт, като се свържете с наш оператор по телефона или ни пишете на info@lacabine.bg

Какво да правя, ако липсва продукт от поръчката ми или е грешен/дефектен?

В такива случаи се свържете с нас на посочените телефони или имейл, за да уточним кога ще е най-удобно да получите забравения/верния продукт. Куриерските услуги ще са за наша сметка.

Как да поръчам?

Можете да поръчате по следните начини:
 
1. Поръчка в lacabine.bg: Добавете избраните продукти в количката, въведете данните си и очаквайте поръчката си на следващия работен ден.
 
2. Поръчка по телефона. Можете да се свържете с нашите консултанти, които с удоволствие ще приемат вашата поръчка. От тях можете да получите отговор на всички въпроси, които касаят продуктите, както и допълнителна полезна информация.

Как да платя?

Ако желаете да заплатите пратката си в брой на куриера, изберете опцията НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ преди да завършите поръчката си. Разбира се, можете да заплатите поръчката си и с дебитна/кредитна карта. Ако желаете това, изберете опцията БАНКОВА КАРТА.